.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توسعه کشاورزی در گلستان

معاون برنامه‏ريزي استاندار گلستان خواستار توجه جدي‏تر به بخش کشاورزي شد و تقويت، رشد و توسعه کشاورزي را ضروري دانست.

عباس نياوند در نشست مشترک اعضا اتاق فکر معاونت برنامه‏ريزي استانداري گلستان با مدير جهاد کشاورزي با اشاره به پتانسيل و قابليت‏هاي استان، کشاورزي را يکي از محوريت‏هاي اصلي توسعه گلستان عنوان کرد.

معاون برنامه ‏ريزي استاندار گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري گفت: ايشان تاکيد دارند که رشد و توسعه اقتصادي کشور بايد بر پايه کشاورزي بنا شود.

نياوند تصريح کرد: بايد با سياست‏گذاري، تصميم‏گيري و برنامه‏ريزي اصولي و صحيح و يافتن راهکارهاي بنيادين، چالش‏هاي اساسي موجود و پيش رو در اين بخش را مرتفع نمود.

وي ابراز اميدواري کرد: با دستيابي به توسعه متوازن پايدار کشاورزي در استان بايد موجبات پيشرفت و رونق اقتصادي استان را فراهم نمود تا شاهد تحولي چشمگير در توسعه و اعتلاي اقتصادي استان باشيم.

معاون برنامه‏ريزي استاندار گلستان در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال اقتصادي در چشم انداز 20 ساله توسعه کشور، مستلزم داشتن کشاورزي پيشرفته و مدرن است.

به گفته وي، تلاش براي دست يافتن به آينده‏اي بهتر و طراحي و تبيين ويژگي‏ها و ترسيم موقعيت جامعه‏اي که نسل‏هاي امروز و آينده بتوانند آگاهانه و با اتکاي به نفس در مسير تحقق آن گام بردارند، لازمه پويايي و اميد مردم اين سرزمين است.

نياوند اضافه کرد: در چهار برنامه گذشته، تاکيدات قانوني فراواني مبني بر محور بودن بخش کشاورزي در اسناد توسعه ملي صورت گرفته است.

به گفته وي، در حال حاضردر سند چشم انداز، هدف دستيابي به استاني توسعه يافته با جايگاه بالاي اقتصادي، مدنظر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.